Vila i frid älskade vän.

Idag var jag till graven och tände ett ljus. Alla mina tankar går till dig dag in och dag ut, men idag går alla tankar speciellt för dig... älskade älskade älskade du. 
 
 
Älskade, underbara, saknade, finaste, bästaste, vackraste Jennifer jag saknar dig så oerhört mycket. Smärtan är så oberskrivlig just nu.. Dagarna går upp och ner, ibland är det extremt jobbigt.. Önskade bara att jag kunde ordna upp allting, eller få allting ogjort. Men jag vet att det inte går. Det gör mig verkligen ledsen. Vi var inte klara. Vi hade inte levt klart livet ordentligen gumman. Men jag lovar dig att jag ska göra allting som jag gör för två, ska göra allt som du missade för oss båda. Du var värd allt det bästa. Men jag vet att du har det bra nu. Du har det bra där du är. Du mår bra nu och det är viktigast för mig, att du mår bra. Att du är fri, fri från helvettet som var här nere på jorden. Vi ses senare. Vi ses sen när det är min tur. Vi ses sen i nangiala älskling. 
 
puss och kram / din älskade vän. 
 
ps. Kommer aldrig glömma dig, ALDRIG ALDRIG ALDRIG, kommer alltid att älska dig lika mycket nu som förr. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0