seg lördag.

Jahaja idag är det lördag. En seeg lördag. kanske för att jag hade en väldigt trevlig fredagskväll. Igår på fredagen så gick jag o mina vänner ut och åt. Då vi skulle fira klara som hade fyllt år. Vi började med middag på Magnussons. Sen drog vi en barrunda. Det var mycket trevligt, men mycket fin dricka också.. Kan va orsaken till en seeeg lördag? men vad vet jag? haha :P 
Igår när vi avslutade med terassen så träffade man på mycket folk man inte träffat på sjukt länge. Malin, bella, sabbe och Johan. Det var riktigt kul o träffa alla dom :). 
 
Idag är det som sagt lördag. Kan bli en lite jobbig lördag då jag ska till graven och tända ljus, och lägga dit en fin blomma. Brukar oftast bli väldigt jobbigt när man väl är där. Saknar min finaste ängel väldigt mycket.
 
Älskade jennifer önskade verkligen att allt var som förrut. Men vet att det aldrig mer kommer bli så. Det gör mig verkligen ledsen. Saknar dig så otroligt mkt, saknar ditt leende, ditt skratt och din värme. Saknar hela dig. Kommer alltid att älska dig. 
 
puss och kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0