Dålig bloggare.

Hej! förlåt, jag vet att jag har varit en så sjukt dålig bloggare de senaste månaderna. Har inte bloggat sen jag var i thailand, det betyder att jag inte bloggat sen mars. Men jag ska bli bättre på det jag lovar, och då tänker alla, "jag lovar" hur många gånger har inte hon skrivit så, men nu menar jag det, jag ska bli bättre! 

Jag har haft en underbar sommar, hoppas att sista dagarna också blir så, dock har jag varit sjuk mina två sista semester veckor innan jag börjar jobba igen tre dagar, sen så åker jag till turkiet. Jag åkte på så otur, jag fick både öroninflamation, hörselgångsvirus och halsvirus, så har ätit stark dos PC och sen så har jag haft örondroppar, så nu känns det som att jag inte hör något alls. men det gör jag väl haha. 
 
Under den här sommaren har jag hunnit med endel iaf och det känns ju skönt iaf. 
Gotland en vecka
Sätt Ke$ha live
Gräsö en helg
Stiftelsen live
Rullsand 
Öregrund
 
och nu på måndag börjar jag på ett nytt jobb. Det gick väldigt fort.. fick semester och fick ett erbjudande om ett förskolejobb ett halvår 100% och det är bättre än jag hade och tackade därför ja. Så nu under semester så tackade jag ja och börjar där den 5e augusti. Känns sjukt bra! :)
Hoppas att det blir bra.
 
Nej nu ska jag faktiskt kolla en film men kan försöka hinna med att skriva ett till blogginlägg innan jag går och lägger mig. 
 
Ha de bra så länge!
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0