Nytt år men samma liv.

Hej! ber verkligen om ursäkt att jag inte har varit så aktiv här. Men det händer så sjukt mycket just nu. Det har varit nyår! har skaffat nyårslöfte som därför har gjort att jag har mindre tid för bloggen och framför allt datorn! På nyår var jag iaf med släkten uppe i dalarna i Tällberg och bodde på ett hotel. Simmade massor, och gick på spa, åt god mat som alla andra också gör.
Sen så är mitt nyårslöfte att bygga om kroppen. Alltså med det menar jag att jag ska liksom bli byggd på ett annat sätt börja träna mer och bygga muskler men få bort fettet. haha låter helt sjukt ja jag vet. Men jag förstår iaf vad jag menar och det är ju viktigast! Jag vill bli en fin normal tjej het enkelt. Därför har jag skaffat gymkort på friskis för att träna mer och bygga mer. så min vecka har sätt ut såhär
Söndag: Gym (mage, armar) 1 h
Måndag innebandy 1,5 h
Tisdag: Gym (ben/vader) 1 h
Onsdag innebandy träning 1,5 h
Torsdag Zymba 1 h
 
och i morrrn ja då tänker jag vila för det behöver man också göra nån dag på veckan. För på lördag blir det innebandy match. min första på två månader efter skadan och på söndag ska jag åka med som reserv då min tränare inte vill köra fullt på mig än han är rädd att skadan ska komma tillbaka. och ska jag erkänna en sak? det är jag faktiskt också rädd för. därför kommer jag börja lågt och får se när jag kan trappa upp i divition igen.
 
Men nu ska jag sova och sluta att babbla massa skit. Men vi hörs ju såklart (iaf nån gång) haha.
puss och kram. Godnatt!
 
//elppiekarlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0