slapp söndag!

Halloj! Skön slapp söndag idag och det är man värd att ha ibland tycker jag. Vaknade vid 10 gick upp och åt frukost, sen åkte jag, mamma och Amanda och kollade på min brors innebandy match. Blev helt galen där domaren var helt katastrof dåliga, hatar när domaren är det. Sabbar hela matchen. Robin och dom förlorade i sudden men fick med sig 1 poäng iaf. Sen åkte vi hem och drack kaffe. och kollade på pappas innebandy match på tvn.
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket tog ett bad åhh gu så skönt det var. Men nej nu ska jag kolla på tv. skriver nog mer i morgon. Om jag inte kommer på något mer vettigt att skriva om nu ikväll.
Ha de bra så länge!
kramisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0