Julen!

Hello! Snart är det julafton. Helt sjukt egentligen hur fort tiden går! Alltså jag kommer ihåg när man sa "om en månad är det julafton" och nu bah om en dag är det julafton. Snälla varför går allting så fort. Alltså Visst är det bra för då åker jag till thailand snart och satan så jag längtar. Men ändå vill jag inte att allt som händer nu ska hända så fort. Jag satt nyss och slog in 14 julklappar, i början va det mysigt men dom fyra sista ville jag bara spy på för satan det tog ju aldrig slut!?
Imorrn ska jag till blomaffären och köpa något fint till den vackraste ängeln, Hon ska ju också få en fin julklapp. Ska nog köpa något så jag kan göra det ännu lite extra fint på ditt hem. För du är värd det finaste. Din grav ska va den finaste på kyrkogården. Ska se till att den blir det också. Blommor ljus och en julklapp.
Förresten idag kom jag på ett nyårs löfte som det får bli iår. kanske något mer om jag kommer på nått mer. Men iaf så är mitt nyårslöfte "att bli en tjej/kvinna" låter helt sjukt jag vet! Jag menar man kan tänka bah vad menar du då att du är nu? men jag menar att jag ska byta ut min garderob, fixa ordning och ha ordning på kvaliten på min hud, aså sköta om kroppen så den är fresch och nice. Jag ska bli en ny människa. Elin Karlsson 19 år och bor i uppsala. Henne ska jag bli, just nu är jag Elin som inte vet något och kör på hängigt och stort på kläder men ska byta till fint och "visa formerna" . hähä.
MEn aså okej känner att jag är fett trött och klockan är as mycket och jag känner såhär att om jag skriver mer och är vaken så kommer jag babbla massa skit onödigt struntprat. Så hare bra hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0