en underbar lördag!

Tjenare allihopa.
Tänkte skriva lite om min dag. Den har varit kanon. Vaknade upp brevid "A" = Andreas. Helt underbart att ha honom vid min sida när man vakna upp. Sen så efter ett tag tog han bussen hem och jag gick upp och duscha. Sen fixade jag mig. Efter ett tag kom mamma hem. Vi gick till famor och tog bilen till alunda. Där var vi och kollade på mormors målnings utställning. Min mormor är super duktig!
Sen gick jag hem till Johanna min kusin och väntade på att Andreas skulle komma och hämta mig. När han väl gjorde det så åkte vi först hem till honom så man fick se hur det var där liksom. Senare körde vi hans kusins brud till östhammar. Och nu sitter vi i min säng jag bloggar och han kollar på Tv. Hiiihi
Nej nu ska jag vara med honom.
Ha de bra allihopa.
Puss'N & Kram'N <3


Här får ni en bild på min kusin Axel till vänster & Bästa Andreas till Höger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0