Skön kväll hos braiga alva!

Hejsan bloggen! Galen, rolig, knäpp men en skön kväll/natt hos alva!
Det började med att jag drog till alva när hon slutade praktiken. Vi typ chillade ett tag duscha, fixa oss och målade naglarna, då kom Mathilda. vi typ satt och snacka. Vi kollade efter vilket ställe vi skulle köpa mat ifrån. Sen kom Liza gumman och skulle äta med oss. Medans vi åt kom malin. Sen så spelade vi fest spel, lyssna på musik gjorde drinkar och hade de super duper! Sen kom Alvas "kompis" Jimmie Jansson med hans två kompisar. Vi typ snacka och lyssna på musik. Sen drog Malin och Liza ganska tidigt. Så vi andra typ snacka, skratta lyssna på musik. Sen blev de Jacuzzi Bad. Jag dissa badet denna kväll men Alva, Jimmie, och hans två kompisar badade ganska länga och dom va helt crazy alltså as roliga! Mathilda drog lite efter malin och liza för hon skulle träffa tre andra kompisar ett tag.
Jag kom hem vid typ 01.45 as trött.
Och nu sitter jag och försöker tagga har ju match idag hehe! :P

Aja ha de bra bloggen!
Puss&Kram! <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag hade super trevligt ! :) det måste absolut göras om tycker jag .

2011-03-22 @ 22:25:57
URL: http://thiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0