80 myggbett.

Hejsan. Min midsommar blev bra om man tänker på att jag va sjuk och inte kunde göra så mkt för att jag inte hade någon ork. Jag åt god mat och drack med släkten super mysigt vi hade massa roliga lekar och det blev mkt skratt. Sen så kom T hit och hälsade vi satt och snacka typ i 1 timme sen så behövde jag sova var så sliten. men tack för sällskapet även fast jag va sjuk och jätte trött ville han komma. En riktigt bra vän som kan få en person på gott humör när man e sjuk och depp. Tack T för att du e en bra vän!
Sattt och räknade myggbett nu för skojj skull liksom men fan hur lyckas jag få 80 myggbett? aså jag måste äta allergi tabletter nu för att det kliar så sjukt mkt helt sjuuuukt!

hejsvejs pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0