en resa med laget

Hejsan bloggen. Nu ska jag ta och berätta om våran resa med laget vi hade igår!
Hehe, ja aså vi samlades då 12.30 söndag förmiddag. För en resa mot Hudik. Det började bra. vi satt och lyssna på musik i bussen. Det va sjukt dåligt väder. Aså efter 2 & ½ timmes åkande så stannade vi och blev stående där 20 minuter kanske det va en last bil som stod snett. Jag blev väldigt deprimerad, ja aså ni kan ju fråga vem som hellst i laget aså de va en svart volvo jag såg exakt hur den såg ut. Aså den va värsta snyltaren som åkte före i kön och sen så ställde den sig före oss. så sjukkkt dålig stiil!
Sen efter att vi åkte 3 timmar i bussen så såg jag att bakrutan på bussen va skitig haha x)
När vi stod där i väntan kom jag på att det finn BJÄRVAR. men ingen höll med mig så liten tår i mitt öga gick jag juh buhu! Jag kom även på en NOSELEFANT ja i min värld finns det de.
När jag kommer hem så ska ni få veta mer mhihi :)
Sen så till match vi kom dit lite sen pga värlaget. Så vi fick börja matchen lite senare.
Vi förlora i sudden med 6-5 väldigt deprimerande men vi fick ju en poäng iaf mhihih :)
Kom hem vid 01.30 så man e sjukt trött i skolan nu... hihi :D <3
När jag kommer hem får ni se bilder på min BJÄRV och NOSELEFANT!

VILL BARA SÄGA SÅ ALLA VET FINNS DET KÄNGRU I HUDIK! JAG SÅG EN MED MINA BLONDA ÖGON LOVAR!! :D

nej nu ska jag inte skriva mer ska va duktig i skolan nu, och efter skolan ska jag jobba så vi hörs efter mitt jobb ikväll ha det bra puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0