Men förlåt!

Men okej förlåååt. Jag ber om ursäkt igen. Varför är jag så trög. Alltså jag och skriva blogg inlägg verkar inte funka bra ihop haha. Det får de bli ändring på. Kan väl iaf försöka skriva varannan dag. Men jag är ju som jag är de är väl både bra och dåligt haha. Men iaf så va jag ut på krogen igår med alva min saknade vän som flyttat till borås men kommit hem över julen och hälsat på. Vi drog ut med fem till. Haha kommer inte ihåg alla namn men vem fan gör de när drickan har börjat drickas liksom. Iallafall det va en sjutk dryg killa som höll på hela tiden, men palla skriva här om de ;) håller de lite för mig själv tror jag. Men iallafall så hade vi de super kul. Vi va först på garys sen gick vi till wiliams ett tag. Kvällen va rolig och vi umgick och tröffade massa roligt folk. Tiden bara rann iväg. Sista bussen hade gått så fick gå hem från stan också. Kom hem vi fyra och va helt slut, blöt om fötterna och ville bara lägga mig i sängen haha. Vakna flera gånger först kissnödig och sen så va jag tvungen att dricka vatten. MEn men idag gick jag ner med mamma till stan och shoppade lite. Det är ju mellandagsrea så man måste ju kika lite iaf. Blev inget som jag tänkt ville ha jeans men va inte min jeans dag direkt. Det fick bli två par skor, två par bh:ar 10 par trosor typ haha! Aja sånt man behöver! Det va ju snygga iaf! :)
nej nu ska av sluta med att säga..hare bra hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0