helgen

Nu tänkte jag att jag skulle hinna skriva om helgen lite snabbt. Fredagen började med praktik slutade 12 jag och linnea drog till luthagen en snabbis. Sen hem var redo för myskväll bara hemma när min kompis emelie fråga om jag skulle komma och föra sen dra med ut och efter ltie tjat blev det utgång för min del med henne sofie, emelies kille, carro, och tre killar som dom kände. lyckad kväll som slutade kvart över fem.
Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, städade rummer och så. Skönt som satan ibland faktiskt.
Idag har jag varit med sofia ett tag blev att titta på fotboll. Jonas tittade vi på de e sofias bror och dom gick vidare i cupen grattis grattis hihi!
Snart beger jag med till Rimbo för match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0