@ sofias house!

Hejsan bloggen. Tänkte berätta lite om min morgon dag. Igår så åkte jag och mamma på morgonen till gränbycentrum. Vi skulle köpa en tröja till min mosters man som fyllde år. Efter gränby åkte vi hem och jag började fixa mig. Sofia min vän har fyllt 18 år. och nu hade hon 18 års kväll hemma hos henne. Så jag åkte ner till stan när jag hade fixat mig och mötte Lina Sjöberg. Vi gick och åt pasta mums! :)
sen gick vi till femmans hållplats där vi träffade Sandra Rengren som också skulle hem till sofia. Vi tog bussen hem till sofia. Där hon och hennes fyra vänner var. Men tre av dom drog väldigt snabbt så vi andra Sandra, jag , Sofia, Lina och Vicky i Sofias klass hade en underbart rolig kväll!
När vi skulle ta femman hem så sandra hann med sin sista buss så missade vi femman och sandra var tvungen att hinna med sin sista buss till Alunda så vi ringde taxi och åkte ner till stan och tog bussen hem sen. Lina sov hos mig för hon bor så långt in i skogen hihi :)

Tack för den underbara kvällen tjejer! Den va toppen! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0