dagen som aldrig tar slut...

Hejsan alla kära vänner!
Idag så åkte jag till sjukhuset. Dom hittade inge fel på mitt hjärta och mina lungor låter bra. Så dom vet inte riktigt varför jag har ont. Dom påstår alltså att jag har träningsverk i hjärtmuskeln och lungan. Jag fattar noll men men... sen blev de att jobba, sjukt jobbigt kom hem för ett tag sen. Haft ont i huvudet hela dagen så det var riktigt segt att jobba.. sen när jag kom hem va de falun - aik på tv. och jag som hatar aik blev super duper glad när falun tog vinsten. Först vanlig match tid, sen förlängning men ingen gjorde mål det lädde till straffar som falun tog hem. Målisen va super duktig. och naaw så söt han va när dom vann hen belv helt rörd.
Nu sitter jag och lyssnar på musik underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0