Skön tisdag

Hello! Idag så började jag klockan 08.00 kändes väldigt segt då jag brukar börja vid tio så det blev väldigt jobbigt att gå upp.. Men väl på plats på jobbet var det full fart och mycke spela spel. Sen var vi ute i en lekpark där  jag träffa min gamla idrottslärare och hans dotter Julia. Han är vädligt stolt över henne och det förstår jag hon var en riktig prinsessa!
När jag kom hem från jobbet somnade jag på soffan direkt. Var verkligen helt slut. Alltså jag börjar undra vad som händer med mig för jag är helt slut om dagarna orkar nästan ingenting så var det inte förr. Men efter middagen tog jag mig i kragen och drog på zumba med mamii det gick bra men min senskideinflamation är fortfarande jobbig och gör fruktansvärt ont. Hoppas det blir bra snart för nu börjar säsongen ju... buhu..
Aja nu ska jag kolla lite smått på tv och sen vidare till sängen upp tidigt i morgon igen... Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0