Lördag!

Hej hopp! idag har jag haft borta match mot borlänge. Vi vann men vinsten satt verkligen långt inne men tillslut så vann vi iaf! Sen när jag kom hem somnade jag ett tag var så sjukt tröttl. Jag tror jag börjar bli sjuk och sen så åkte vi till borlänge väldigt tidigt eller ja för mig är det tidigt eftersom jag vanligt i veckorna börjar sent så går inte upp tidigt så ofta hehe kanske lite bortskämd men men! Sen så har jag kollat lite på film. och har tänkt på lite vad jag ska göra i morgon och det blir nog graven, sen pontus match ( min lillebrors match) sen så åker jag och hämtar upp Elin o Jessica så åker vi och kollar på mitt lags divition tre match. Vi möter storvreta kan bli tufft. Men som sagt spelar inte divition lite tråkigt faktiskt men ändå kul att man får spela divition två.
Sen så har jag nu bestämt hur jag ska tatuera mig så ska väl prata med tezz att vi måste kolla upp tid snart. Vill verkligen göra den nu!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0