Värdelös Söndag

Hej hopp! Det här är en värdelös dag. Hade match och det gick sådär. Dom första 10 minuterna så gick det sådär. Vi släppte in 3 mål direkt och sen så  blev det ner med huvudet på många. Men jag försökte se allt positivt då jag bestämde mig att gå in och verkligen täcka skotten. När jag ser hur en tjej verkligen tar i och ska skotta missar bollen och slår till mig med klubban i ansiktet innan jag uppfattat att bladet kommer hamna i mitt ansikte så kom den och för i helvette vad ont det gjorde! Nu sitter jag här och har så ont. Så fort som jag bara försöker prata eller äta gör det skit ont. Och det svider som tusan i  läppen. Så kan det gå när man verkligen vill gå in och kämpa men det sänkte inte mig jag fortsatte spela ändå. För min läpp sprack ju inte så jag klarar mig. Lite stryk måste man tåla.
Sen nu sitter jag och kollar på Beck men tusan vad ont i huvudet jag fick. Så sjukt jobbigt så fort man försöker röra sig gör det skit ont. Aja i morrn är det sovmorgon åh tusan vad skönt!
 
Bjuder på en muppig bild!

Jag & lillebrorsan muppar oss lite haha! Love u!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0