Måndag & Sjukling

Hello! Idag är det måndag. Det betyder att veckan bara har börjat och att man har fyra till jobbdagar framför sig. Och vad händer. Jo jag startar veckan med värdens jobbigaste huvudvärk plus att jag har så sjukligt ont i örat liksom what? Kanske att febern börjar smyga sig fram. Vi får väl helt enkelt se. Men nej jag vill inte bli sjuk. Missade träningen idag då jag va sjukt dålig idag och gick från jobbet. Just nu sitter jag och kollar på fotbollsgalan. Och då kan man undra är jag intresserad av fotboll? nej usch tycker inte alls om att titta på fotboll tråkigaste sporten men tittar på galan bara för att det inte finns nå annat bra på tvn och kul o se vem som får prisen och se hur många priser Zlatan får. Alla älskar Zlatan och alla tycker att han är grym men nej inte jag!! haha
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Zlatan är bäst :D

2012-11-13 @ 16:49:38
URL: http://Linneae.forme.se
Postat av: Linnea

Zlatan är bäst :D

Svar: haha kanske han är men jag kan ingenting om fotboll och då kan jag inte förstå varför alla tycker de x)
Elppie Karlsson

2012-11-13 @ 16:49:42
URL: http://Linneae.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0