Helgen.

Hello! har haft en intensiv helg och därför inte hunnit skriva något. Dåligt av mig såklart men ska bättra mig, Men iaf började fredagen med jobb till klockan 16. Efter det hade jag bestämt mig för en lugn hemma kväll men så blev det inte. Utan kollade en johan falk film med mamii sen blev det att fixa mig och ta cykeln hem till Alva där hon och Tezz var redo för en skönt utekväll med lite god dricka och skönt snack. Vi började att sätta oss på Hotell Gillet och ta en drink. Sen gick vi vidare till Aperitif där det blev en till drink. Blev där nån timme innan vi tog cykeln hem igen.
Lördagen började med att gå upp och åka till gränby centrum med mammii för både veckohandling och lite annat. Sen åkte vi och kollade på lillebror som spelade sm men det gick inte hela vägen men dom vann match han stod. Och inte för att skryta och jag står för det jag säger men han är lätt den grymmaste 99:e målvakten i uppland. Grymmare målis finns inte. Sen blev det att handla en julklapp till lillebrorsan och sen åka hem titta lite på tv sen ta cykeln till Java och äta lite middag Med Alva och Lunkich. Sen blev det en bowling match. Vann och fick 198 poäng helt okej för att jag brukar vara sämst.
Söndagen började med att gå upp kika tv. Sen packa och göra sig redo för årets tuffaste match mot storvreta. Och OMG vilken jävla match vi bjöd på. Vi va så sjukt bra och jag är stolt över att spela med BBK. Kan tänka mig att storvreta inte alls är nöjda! Det glädjer mig. Sen blev det att äta på restaurang farmor och farfar bjöd. Och nu sitter jag här i soffan kollar Beck och dricker te. Nu väntas en jobb vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0