Fredag

Hello! Idag var jag ledig så skönt! Sov till 10 gick upp gjorde en super god frukost och tittade lite på tv. Sen blev det att storstäda inte så jätte kul kanske? Men vadå måste ju göras. Sen efter det bakade jag snickers som jag hade lovat min lillebror att göra i typ två dagar nu. Får hoppas att han tycker att dom blev goda.
Sen har jag fixat mammas nya iphone som hon fick idag. Nu blir det att fixa sig lite för sen nu när som helst får vi främmande och det bjuders på tacos här. Gott gott. Sen ska jag til Björklinge tror jag och titta på Div 3 matchen. Känner mig hängig så vill inte bli sjuk till söndag då det är div två match som står på schema mot sandviken i sandviken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0