Älskade ängel!

Utan dig i mitt liv.
Utan dig Inget vi.
Utan dig inte samma liv.

Jag kommer alltid älska dig.
Jag kommer aldrig glömma dig.
Jag kommer alltid tänka på dig.
Efter de som hände blev allting så svart.
Jag orkar inte kämpa allting går för snabbt.
Jag vill bara att du ska va tillbaks.
Till de liv som va bäst och det vi hade förr.

Jag ville ge dig allt, men nådde aldrig fram.
En saknad kom så fort du släppte mig din hand.
Jag ser livet från ett annat håll idag.
Jag lever för dig. Men jag önskar du fanns kvar.

Minnen av oss kommer alltid få mig att le.
Men att det bara kan va så vägrar jag att se.
Jag vill kunna bygga fler minnen och fortsätta vårt liv.
Vi hade ju jävligt kul när det var vi.

Du var ju den som var min värld.
Jag ville alltid finnas där.
Aldrig trodde jag något sånt här.
Kunde vända upp och ner på hela min egen värld.
Vill att min fantasin kommer till liv.
För att slippa leva i denna mörka tid.

Jag älskar dig.
Jag saknar dig.
Jag tänker på dig

puss fina ängel ses sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0