tisdag

Hejsan. Denna tisdag började med pyskosocialt arbete fett tråkigt plus  att jag inte ens har börjat med uppgiften som jag ska va klar med. Sen så gick dagen väldigt fort. när vi slutade cyklade jag förbi fyris och hämtade en sak av lovisa min kompis linneas lillasyster. Sen raka vägen hem kollade på ensam mamma söker som började igår när jag hade träning. Sen kom alva när hon slutat jobba det va så sjukt länge sen jag va med henne. älskade ungen!
pappa kom hem och bah vad har hänt vid skogen? ja och alva såg ut som två frågetecken. Va? vad pratar du om? pappa bah ja det står två ambulanser vid frisbee banan. Gå ut och låtsas som att ni ska ta en prommenad och bara råka gå förbi. Jag och alva som är så nyfikna tog på oss skorna och gick direkt. Ena ambulansen åkte bort och efter nån minut kommer en stor polis buss och en vanlig polisbil. jag och alva tänkte wtf har hänt... vi smög in i skogen där vi såg fyra poliser och två ambulans vårdare stå och snacka med tre unga män i skogen som är ute och spelar frisbee. Efter ett tag åkte den andra amulansen oxå. Polisen va kvar. Jag sa till alva att det måste ha hänt något. För annars skulle inte bara polisen vara kvar... vi blev verkligen nyfikna. Sen så fortsatte männen att spela sista banan polisen fortsatte vara kvar i skogen. Alva och jag sprang till en bänk och satte oss för att planera att när männen spelat så långt att dom va vid slutet av banen skulle vi gå förbi leka att vi inte sätt allt förän då och säga ojj, ursökta vet ni vad som hänt? en av männen svarade
Ja vi hittade en död man i skogen!
jag och alva blev helt jävla chockade inte hade vi planerat att få detta svar
ojj vilken ålder? det va inte ett barn? fick jag ur mig
nej runt 50 år va personen. okej.
alltås vi var så himla chockade kunde inte säga mer utan gick hemmåt.
Nu är det bara att ha utkik och se om det står i tidningen om man får veta orsaken.
Sen när jag kom hem åt jag middag super gott faktiskt även fast det var pappa som lagade maten.haha
efter det övningskörde jag med min faster vi åkte till gränby centrum och hem från gränby för vi va där och shopade lite. Det gick super bra att köra. Har även pluggat lite teori idag gick också faktiskt bra.
nej nu ska jag sova känner jag. är så himla trött. Vi hörs i morgon godnatt!
puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0