tisdag 27 september

Hejsan. Förlåt att jag inte har bloggat så mycket på senaste tiden. Men det är så att jag inte mår så jätte bra. Jag har fortfarande magkatarr plus att jag tydligen har jätte mycket vättske brist. Så så fort jag rör mig så får jag sjukt ont i huvudet. Det liksom dunkar sjukt mycket.  Så nu blir det tvång till att dricka. men men hoppas det blir bra snart.
Idag så har jag varit i skolan. Hade prov idag usch gick inte alls bra. men så är livet ibland. Sen gick jag hem tränade lite körkorts teori. Gick helt ok idag. Sen åkte jag , mamma & lillebror till gränby centrum och shoppade lite. Nu sitter jag hemma och tittar på idol samtidigt som jag precis målat naglarna.
I morgon är det match och jag ska övningsköra dit kul kul!
vi hörs
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0