Skolan suger

Sitter i skolan... Har sedan haft en lektion och sitter nu på andra lektionen. De här är en evighets dag kan jag ju säga.. Känns som att dagen aldrig kommer ta slut. Och så har vi ingalill som sista lektionen fyfan. Hon är så himla jobbig. Just nu har vi människor i behov av stöd. Är skit trött typ sjuk? Ja och så kollar vi på film. En riktig tråkig sådan och den blir väl ännu tråkigare eftersom man är trött sjuk och hängig usch. Längtar tills helgen börjar ska nog bara ta det lugnt idag åka till ninas magasin. Sen ska jag bara ta hand om mig själv så jag blir frisk till i morgon för då ska jag vara med bästa vän alva. Vi har inte varit med varandra på sjukt länge! Illa tycker jag men men. Ska skriva på lektionen nu skriver mer här efter. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0