uppdatering!

Tjenare allihopa. Nu har det blivit så igen att jag inte skrivit på ett tag så jag måste uppdatera bloggen men lite saker jag gjort sen jag skrev sist.
Sist jag skrev va i fredags då jag blev lycklig eftersom mina favvosar gick vidare i idol även fast det inte gick så bra för alla dem... Blev lycklig iaf! :)

Sen på lördagen. Ja då händedet lite saker. Jag vaknade gick upp åt frulle. packade inför match. Lyssnade på musik och taggade eftersom jag inte spelat match på en vecka eftersom jag precis kom tillbaka från en knäskada. Ja iaf kom till matchen åkte med Ros. Felli åkte också med oss. Vi värmde upp allt känns sjukt bra och jag var taggad. Vi startade matchen och vi ledde med 2-0 inför tredje gjorde mål i början av tredje perioden och ledde alltså med 3-0.
Men efter ett tag när det var 3 minuter av match kvar får jag en oschysst hockeytackling och flyger in med huvudet först in i stenväggenoch ligger deckad på golvet. Vaknar upp med folk runt mig läskigt... jag ber alla gå där ifrån. Dem som stod kvar var sofie, pelle, svicke, björn och en läkare som fanns på plats. Dem ville gå ut med mig pelle hjälpte mig upp. Men jag var så groggy att jag ramla ihop igen. Båren kom in och jag vaknade upp på båren i omklädnings rummet. Dom ville att jag skulle åka in till läkare men det vill inte jag. Jag ville bara hem. Dem ställde frågor till mig för att få reda på hur skadad jag var  och hur medveten jag var. Sen äntligen hemma la mig i soffan och kollade på tv fick ju inte äta och sova på två timmar. I chock åker jag hem till sofie för att umgås med henne, Lydia och tre till snubbar.

Söndag: vaknar upp och mår fett illa/ ont i skallen, ryggen och nacken låg och sov nästa hela dagen. Jag orkade ingenting jag var fett dålig. Men hade lovat alva och lovisa att gå ut och äta med dem. Lovat är lovat så där satt jag med hjärnskakning och åt med dem. Det var för alvas skulle eftersom hon skulle få reda på en sak på måndagen hon mådde lite dåligt för. ätka vänner ställer alltid upp, speciellt när dom lovat något!

Måndag; vaknar upp mår inte bra då heller. tråkigt tråkigt. hemma från skolan ... seg men skön dag ligger och kollar på tv hela dagen. får sms om att jag är ledig dagen efter med hur skönt är inte det liksom? hihi. Åker till träningen för att titta och ta foto. Va så sjukt sugen på att spela men icke det. Så på torsdag så jäklar tänker jag också träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0