torsdags träning!!

Hejsan. Sitter hemma just nu ska upp och ta en huvudvärkstablett. Idag är det torsdag och hårdträning på schemat så sjukt glad äntligen får jag träna!! hihih. För er som inte hänger med så hade jag inflammation i mitt knä så va tvungen att va borta en vecka och sen skulle jag få spela match direkt efter skadan och vad hände?  jo jag flög in i väggen och fick hjärnskakning så fick inte träna i måndags men idag känner jag mig bättre så idag blir det träning. Eller ja har ju lite ont i huvudet men inget som hindrar mig iaf. träningen slutar sent idag så jag kommer inte skriva efter det. I morgon är det idol och Linni på tv hihi!
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0