Onsdag

Skriver om onsdagen idag istället för igår eftersom jag hade det lite stressigt och så igår. Började med skolan tråkigt som vanligt är sjukt skoltrött. Men snart är det lov. Efter skolan drog jag ner till stan mötte jessica. Vi gick till norlanders trafik skola för att betala och hämta ut böckerna tills i helgen eftersom vi ska gå intensivteori. Man fick sjukt fina och bra böcker som ingick i priset för kursen hur bra som helst ju! När min mamma och bror skulle gå sån här kurs var dom tvungna att köpa eller fixa böcker själva. Sen efter detta gick jag hem för att plugga lite men så blev det inte somna framför tvn och sen packade jag för match. Spelade match och det gick väl sådär vi var värda vinst för vi kämpade sjukt mkt orättvist med 3-3 bu! Men men träna träna så tar vi dom nästa omgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0