Lördag oktober

Hejsan. Idag va klockan ställd på 09.30 sjukt jobbigt. Skulle jobba i allians hallen så det va bara att gå upp äta frukost klä på mig och åka till allians för att jobba 11-14.30 efter det åkte jag hem packade innebandy saker och åkte hem till sofie. Vi tog en lång prommenad till allians hallen sjukt bra av oss tycker jag. För vi hade samling skulle ha match. Vann matchen med 6-3 och jag gjjorde mål hihi. Sjukt skönt att vinna. Andra seriematchen och andra vinsten nu går de bra!
sen åkte jag hem duscha och drog hem till Liza min underbara vän. Har känt henne sen jag va super liten och det som är väldigt sorgligt är att på fredag flyttar hon till umeå. Super kul för henne! men jätte tråkigt för oss som e kvar här. Kommer sakna henne super mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0