Till bara dig J.L

För ett tag sen… När vi fyllde tio år….
Jag kommer ihåg de, som om det vore igår…
Du kom från ena hållet.. jag kom från andra hållet…
Vi hade leende på läpparna som aldrig förr…
Vi såg lyckliga ut, som en hund som får ett stort hundben…
Vi möttes vid rinken…
Vi gav varandra presenter… ja vi fyllde ju tio år…
Men åren gick med skratt och glädje…
Jag minns alla minnen vi har… dom kommer alltid finnas kvar..
Du log mot mig … en sista gång…
För ett år sen… vi hade sommar lov…
Jag kommer ihåg de, som om det vore igår….
En riktigt kämpig tid… Jag visste varken ut eller in….
men en sak jag alltid kommer komma ihåg…
det är att du alltid finns kvar inom mig….
Himlen är oskyldigt blå och du lyser upp himlen så!
Den vackraste ängeln jag vet!
För ett tag sen… När vi fyllde arton år…
jag kommer ihåg de, som om det vore igår….
Jag fira mina arton år…..med både glädje och saknad….
de blev firande för två…!
När vi fyllde arton år…
Vår vänskap är så stark… inte ens den tragiska händelsen kan skilja oss åt….
Från vaggan till graven.. ja man brukar säga så…
Men du gick före mig.. jag kommer sen…
Snälla vänta på mig…
det är inte slut än.. även fast du är där och jag är här..
Ett slut ska ju alltid vara ett lyckligt slut… så är det iaf i bra filmer…
Det kan inte vara slut…
Jag fick låna en ängel för en stund…
När jag tänker efter… tiden var så mycket skönare när man var liten…
När man fyllde 4 år…
Men jag vet att du kan höra mig…
Jag vet att du kan se det här…
Jag gör så gott jag kan….
åh visa att jag älskar dig.
jag kommer aldrig lämna dig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0