mysigaste dagen!

Hejsan. Nu känner jag att det var ett tag sen jag gjorde ett seriöst inlägg om mina dagar. Så nu ska ni få höra hur min jag var idag. Jo vaknade 09.00 gick upp fixade mig klädde på mig. Det blev leggins och en tunika med ett brunt linne under. Efter det tog jag cykeln till skolan. Va på alla lektioner. Dampade på matilda i telen för att hon inte kom idag. Var med älskade nea i skolan mys pys. Sen så har jag gjort klart rester. Sen snackade jag med mormor på facebook att vi ska ses 12.00 i morgon :) kult typ.
sen drog ja och matilda hem till mig. käkade lite, städade lite, snackade. För efter ett tag kom den underbaraste och snyggaste killen "A" hem till mig. Han är underbar. fick första pussen av honom (a) <3
Sen va matilda kvar hos mig medans han åkte hem. Vi snackade och satt vid datorn. Sen nu har hon också dragit hem. Så nu ska jag sova och drömma om min favvo kille "A".
Ha de bra vi hörs! <3

pusspuss och kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0