mysig helg!

Hejsan bloggen. jag har haft en super mysig och bra helg. Därför jag inte skrivit så mkt. Men tänkte typ skriva om helgen nu hiii..
I fredags jobbade jag. Jag var vikarie för pappa på dagis. Efter de så drog jag till skolan till sista lektionen för den va obligatorisk. Sen så slutade jag och då cyklade jag och hämtade min söta lilla kusin från skolan. och sen drog han och jag för att hämta hans lillebror på dagis så drog vi hem till dom och spelade tv spel jag var nämligen barnvakt. Klockan fyra kom hans pappa hem och lite efter de kom min faster lotta också hem. Då när jag skulle dra blev jag dit bjuden på middag så jag cyklade hem duscha sminkade mig och åkte dit för att äta middag.
Efter ett tag när vi suttit och snackat så va min älskling på stan och skulle ta bussen men vi beställde taxi till honom mihihi han är ju värd allt så de var han verkligen värd. Så han fick träffa min faster och hennes familj och där gick han hem väldigt bra dom tyckte han verkade vara en super bra kille och de e han ju så! :)
vi var där till typ ett sen gick han och jag hem.
Sen när vi vaknade på lördagen så tog han bussen hem för att fixa lite papper och jag gick upp för att duscha. Sen så tog jag bussen till min moster i alunda och var där åt middag och tittade på tv. Sen vid nio tog jag bussen hem men jag tog 811an istället för 886 för jag tog samma som andreas för han skulle hem till mig också.
När vi kom hem så kollade vi på tv tills jag somna hihihihi sen gick vi ner och la oss. Jag var liksom lite trött mhihihi.
och nu idag så har jag städat hela undervåningen och mitt rum och nu ska jag plugga lite. Känner mig fan lite duktig! :) <3


Här är en bild på mig och min bror när vi var små mhihih! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0