söndagar suger!

Hejsan bloggen. jag hatar att vara sjuk. Nu har jag haft feber en vecka. Fyfan det är så drygt. Idag har jag iaf varit duktig. Jag har stor städat mitt rum (y) bra gjort av mig. Men det är sjukt tråkigt!
Sen så åkte jag med min familj till allians hallen och kollade på innebandy. Vi kollade först på Gottsunda - Huddinge. Där Gottsunda tog hem vinsten. Bra gjort jag tycker då att CC christoffer Carlsson va bäst. Då han tillförde bra saker idag mål men även bra passningar. Sen blev det att kolla på sirius-Vide. Där Sirius torskade :/ men min lillebror är så kung i mål. Han är verkligen duktig. Riktigt roligt faktiskt.
Sen så nu sitter jag och fixar lite med Thailand bilderna. Finns inte så mkt att göra när man är sjuk. I morgon är det iaf första dagen på min praktik. Jag ska vara på Hällbys förskola som ligger i luthagen. Vi får väl se hur det är. Hoppas iaf att det blir bra. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0