så hemskt!

Hejsan bloggen och alla andra. Jag måste bara säga att jag tycker det är så sjukt hemskt med de som hände i japan. Att dom får reda på av en tsunami varnare att dom måste fly. Liksom att efter en halvtimme kommer tsunamin att komma över hela japan. Fatta själva vilken panik vi skulle få om det va oss detta hände. Att alla måste fly. och att så många inte hann och dog. Allt blev förstört och husen bara flöt omkring. Man ser på videon att saker bara flyter med vattnet upp över allt. Shit aja ni får tycka att jag e töntig.. om ni vill men jag tycker detta är så hemskt.
Och det där med mayaindianerna. Att dom haft rätt med deras gissningar så många gånger. Dom sa att mellan 9e - 25e mars kommer det en katastrof och ja ni ser vad som hände! Nu visar det sig att mayaindianerna sagt att jorden och mänskligheten kommer gå under 21 december 2012. Det betyder att vi inte lever så mkt längre och att julen som kommer nu 2011 är den sista julen. Fatta hemskt. Aja ni som tycker jag e töntig som e orolig för vad mayaindianerna säger tyck att jag e det. Men som sagt dom har haft så mkt rätt. Och det är två som säger att jorden och mänskligheten går under 21 december 2012.

Kommentarer
Postat av: vbJohan

Ja det är vid sådana tillfällen det är skönt att man själv bor här och som värst får lite stormbyar och jävligt kallt. Sen så får jag lov att rätta dig lite, mayaindianerna har inte sagt att jorden kommer att gå under vid nämnda tillfälle utan deras kalender sträcker sig inte längre än så, vilket många har tolkat som undergången. Så lev på och Njut. :D

2011-03-12 @ 13:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0