praktiiik!

Hello allesammans hehe! :)
Jag har ju börjat min praktik nu som jag berättade i söndags tror jag det var! :) och den är super bra! trevlig personal och roliga barn plus att min underbara vän Maria har på avdelningen bredvid. Det kan inte bli bättre. Jag och Maria i personal rummet... säger bara tur att de är hållbart vi e galna.
till min vän maria. Du ska bara veta att du e underbar! du är så sjukt snäll och de bästa av allt du är dig själv och accepterar andra som dom är tack för att du är du och ingen annan gullis! :) <3

nu ska jag sluta för idag men vi hörs underbara blogg! :) <3
Kramisar och pussen! <3

Kommentarer
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Sv: Tack så mkt!! Har dock hunnit ändra lite sen du skrev kommentaren :P har bytt bakrund, blev det bättre?? ;)

2011-03-10 @ 21:18:48
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0