födelsedag+saknad= you will always be my hero! <3



Hejsan bloggen. Först tänkte jag skriva att idag fyller jag hela 18 år.
Grattis till mig hihihi. Jag fick en tv, tvätt korg, skiva, en fin sovtröja, resten får jag när jag ska bli firad av släkten. Vi var ut och åt idag på Java. Det va gott och mysigt, familje plus farmor och farfar.
Men det är inte bara jag som fyller år idag. Utan idag den 22 mars så fyller min bästa vän år. Men tyvärr fick jag inte fira vår födelsedag som vi brukar. Min bästavän lever i himlen. Det har hon gjort från 22/6-10. Men jag älskar henne lika mkt ändå. Hoppas du får det underbart där uppe idag med dina hela 18 år! Du e underbar saknar och älskar dig massor.
Var till din grav idag och tände ljus och gjorde det fint. Du har det så fint där och jag saknar dig så mkt. Sorgen, gråten ja den kommer så fort jag får blicken mot din grav, alltså du betyder så mkt för mig och jag önskar bara att jag kunde få träffa dig. Jag lever i mina drömmar där vi möts!

Jag älskar dig BÄSTAVÄN Jennifer Lindström. DU kommer alltid finnas i mitt hjärta. Dag som natt, även fast du är där och jag är här. Finaste vännen! <3
930322 - 100622 Vila i frid älskling <3


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN. JA DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR JENNIFERS FÖDELSEDAG HURRRA HURRA HURRAAA! <3






PS: I WILL ALWAYS LOVE YOU! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0