fixa naglarna idag? :D

Hejsan alla. sitter här och bara känner mig typ oren. Ska vara barnvakt om en stund åt mina kusiner. Oskar och Anton sötnosarna. Sen när jag kommer hem där ifrån hade jag tänkt att jag ska duscha, raka benen, måla naglarna och bli en riktig tjej igen haha har jobbat hela veckan och då får man inte ha nagellack och jag älskar ju nagellack så kände mig helt tom utan det, men nu ÄNTLIGEN ska det bli nagellack igen!! jippie! :)
Sen blir det tv tittande ikväll och lite blogg skrivande kanske? ja för i morrn börjar jag ju jobba igen. Sista veckan så sjukt skönt och fett nice med pengar japp! :D <3
Jag har haft en underbar helg med bra personer. tack så mkt för hela gott folk. Love you! <3 :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0