12 juli. allsång på skansen!

Hejsan! Idag va jag till skansen med Min vän Alva och Mathilda. Vi va och kollade på allsång på skansen det va grymt. Vi fick as bra platser vi såg allt och stod liksom precis vid räcket typ. Det enda negativa var att vi fick stå hela tiden stod i fyra och en halv timme. Men det blev så grymt ändå eftersom Det va Veronica Maggio där hon är så himlans bra! Sen så var ju även måns program ledare och han ser ju så fruktansvert bra ut! han är så snygg! jag vill ba va vid honom hahah! :) Sen va även Sara varga och Eric amarillo där men han är ju så himlans äcklig han är 40 år och sjunger vill du ligga med mig då. Han kanske borde växa upp lite och sjung något annat. Aså jaja hahah :) riktig sommar plåga är han iaf! :) men dagen va super bra vi hade det jätte roligt! :)
Bilder och sånt kommer nog in på bloggen i morgon. för jag är super trött nu ska sova
puss och kram Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0