i'm here without you my bestfriend! :'/ <3

Jag tänkte på dig i dag,, men det är ju inget nytt..Jag tänkte på dig igår och dagarna före det. Jag tänker på dig i stillhet, jag säger ofta ditt namn. Allt jag har kvar är minnena och bilden inom mig... Kopiera denna om du har nån i himmelen som du saknar på jorden ♥
Va tvungen kände jag att lägga ut den här oxå och inte bara facebook och det är för att så mkt som jag saknar min bästavän Jennifer. Hon va mitt allt, min gud, min sol, min bästis! <3
Men nu har jag en bästaängel, känner att jag hellre har henne som min bästaängel än att behöva släppa henne helt, jag skulle aldrig orka utan henne!

min bästis vi ses i nangiala! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0