Skridskor!

Hejsan bloggen mhihi :)
Idag så började jag nio. Vi åkte skridskor två timmar. Sen gick vi gå hem för vi hade friluftsdag. Jag Ivan & Felicia stod vid ett mål på isen så kom det fram tre killar och frågade om vi ville köra bandy med dom. Och självklart bangar inte vi sa ja vi började köra. Sen åkte en kille in i mig. haha jag flög sen så blev jag jätte blöt. Sen så var de en kille som råka skalla mig x) Sen så drog vi hem till mig när vi slutade vid 11. Vi somna hemma hos mig x). Sen drog jag på träning... och den va seg som bara den aså!
Nej nu ska jag sluta skriva för jag ska fortsätta kolla på min film jag tittar på
Men ni får ha de så bra.








//Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0