måste skriva detta

hejsan. kom på att jag måste skriva en till sak innan jag slutar blogga för idag. Men i natt drömde jag om dig älskling jag drömde verkligen om dig bästavän. Jahg drömde om att jag höll om dig att jag fick känna din doft igen och se ditt leende. börjarde verkligen gråta i natt när jag insåg att det bara var en döm. jag saknar verkligen dig vännen vill inte leva utan dig. det var så underbart när jag fick hålla om dig i sömnen. kommer aldrig kunna må bra någon gång mer. jag har ont i hjärtat och ledsen i kroppen för att jag saknar dig så sjukt mkt! hoppas du förstår att jag alltid kommer älska dig jennifer lindström finaste ängeln! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0