gårdagen va dunder!

hej alla!
här sitter super trötta jag och skriver. Kom hem vid fyra igår. Va i malmö och kollade sm finalen. Underbart att det blev en seger aså! Gick upp vid 12 idag tog en prommenad till kyrkogården. älskling jag saknar dig!
Sen blev det att dra ner till vaksala torg me, mamma, Stellan, min storebror och lillebror. Där vi skulle ta emot älskade storvreta som krigade till slutsignalen gick. Och de gick så långat att de blev 16 straffar tills storvreta tog hem guldet. Där nere på vaksalatorg va de fullt me folk och de va mysigt. Det var en riktigt bra hyllning vi gjorde för storvreta.
Kul även för pappa att sista matchen va ett sm guld! <3
Älskar dig min pappa! <3


SPELAR BETYG!
mattias samuelsson 5
Mika Kohonen 5
Hannes Öhman 5
Jesper Berggren 5
Joakim olsson 3
Viktor klintsten 5
Kim Johansson 4
Niklas Winroth 3
Peter Svensson 4
Victor Andresson 3
Henrik Stenberg 5
Örjan Skogström 4
Staffan Jacobson 4
Fredrik Holtz 5

Spelarna som spelade matchen!
Betyg 1-5 då 1 är dålig och 5 e super bra!




Folket på vaksalatorg!


En trött Mattias påväg från malmö!


Henke, Örjan, Hannes, Mika och Kim!


Viggo, Drews, Albin, Starre, Gurra, Mika, Viktor, Holtz & Örjan


Holtz och klintan sitter och steker!


Stekar gänget, Brolle, Holtz, klintan, Stenberg & öhman


Träning för storvreta dagen innan i malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0